Customer Lifetime Value

CLV, CAC AND BEYOND

CUSTOMER LIFETIME VALUE

בחברת Xtra mile, אנו יודעים כי לטפח לקוחות פוטנציאליים, לעורר בהם עניין ולהוביל אותם בהצלחה דרך משפך השיווק זה לא כל הסיפור. 

הערך האמיתי טמון במערכת יחסים לטווח ארוך עם הלקוח, ורמת המעורבות שלו עם עסק מסוים, מוצריו, שירותיו ואנשיו.

אנו מספקים תמונה מלאה של הלקוח, כזו שתאפשר לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח, ליצור נאמנות חזקה למותגים ולהציע את התמריצים הנכונים עבור ההזדמנות הנכונה. אנו מפתחים טקטיקות המבטיחות עלויות רכישת לקוח (CAC) נמוכות יותר וערך חיי לקוח (CLV) גבוה יותר:m

  • XtraMileIcon Retention-Marketing - אסטרטגיות שיווק לשימור לקוחות
  • XtraMileIcon בניית מערכת יחסים מותאמת אישית
  • XtraMileIcon קמפייני Cross-sell ו- Upsell
  • XtraMileIcon קמפייני שיווק מסורתיים ודיגיטליים לעידוד מעורבות שוטפת
  • XtraMileIcon ישיבות של קבוצות משתמשים
  • XtraMileIcon תכניות נאמנות
  • XtraMileIcon פעילויות וסקרי שביעות-רצון לקוחות
  • XtraMileIcon רצפי תגובה ותהליכים פרואקטיביים

At Xtra Mile we go above and beyond to make your product and service stand out

Read some of our case studies, from real people with names and numbers