Digital Marketing

YOUR JOURNEY STARTS HERE

אקסטרה מייל מובילה היום בישראל את תחום השיווק הדיגיטלי לחברות B2B במגזרי ה- IT, התוכנה, ההייטק, מדיקל ופרמצבטיקה.

התשוקה וההכרות שלנו עם עולמות התוכן הדיגיטליים, ההכרות שלנו עם התעשיה הטכנולוגית, והמיילים שצברנו עם חברות B2B
(או יותר נכון – אקסטרה-מיילים…) 

הם שמאפשרים לנו להוביל ולהפוך את הידע שלנו – למדע מדויק וכך לא רק להעצים את מותגי הלקוחות שלנו בשוק ולייצר שינוי עסקי – אלא גם לספק תוצאות מדידות בזמן אמת.

למה אקסטרה מייל?

  • XtraMileIcon כי אנחנו לא רק סוכנות שיווק ולא רק סוכנות דיגיטל – אנחנו סוכנות לשיווק דיגיטלי
  • XtraMileIcon כי אנחנו מגיעים מעולם השיווק, ויודעים איך שיווק עובד בעולם האמיתי ואיך לקוחות אמיתיים מרגישים וחושבים.
  • XtraMileIcon כי אנחנו נולדנו לעולם ה- B2B ומסוגלים לאחד ולהתאים את כל הידע שלנו על שיווק ועל דיגיטל – לעולם הזה.
  • XtraMileIcon כי הגענו מעולם ההייטק ואנחנו מכירים אותו טוב יותר מכל סוכנות שיווק אחרת. לא סתם אנחנו מוסמכים ע"י חברות כמו IBM, Microsoft, NetUp, EMS ו- Cisco.

והכי חשוב, כי אנחנו יודעים לדבר את שלוש השפות: דיגיטל, B2B וטכנולוגיה – ברמת שפת אם.

Digital
Marketing
+
B2B
+
Technology
Companies
=
Tangible Results

אז מה בעצם אנחנו עושים?

אנחנו עושים שיווק דיגיטלי לחברות B2B טכנולוגיות.

אנחנו משתמשים בערוצים דיגיטלים כדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים אמיתיים, לטפח אותם ולהמיר אותם לקונים בעלי אינטראקציה מוחשית עם הארגון,
ואת כל זה אנחנו עושים עבור חברות טכנולוגיה. פשוט כי זה הדבר שאנחנו הכי טובים בו.

אנחנו משלבים אוטומציה, עם קמפיינים מבוססי ביצועים, רימרקטינג,  CPC, SEO, RTB וקמפיינים מבוססי מיקום. אנחנו קונים את המדיה, מבצעים שיווק פרוגרמטי ועוד ועוד ועוד.

אנחנו עושים חיתוכים, מפלחים ומגדירים את קהלי היעד שלך ומשתמשים בפלטפורמות כמו Yahoo Gimini, BING ואחרות ובכלים ממוחשבים אחרים שאנחנו יודעים שיביאו תוצאות.

אנחנו מודדים את הביצועים הדיגיטליים ועושים אופטימיזציה שוטפת.

במלים אחרות – אנחנו מפתחים ומוציאים לפועל את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, כדי לייצר עבורכם נוכחות פיזית בעולם העסקי.

מה אנחנו מציעים?

Marketing Automation
שיווק אוטומטי שעובד בשבילכם. לא רק כדי לייצר לידים, אלא כחלק משמעותי המלווה ומשפיע על כל חיי הלקוח שלכם: מלקוח פוטנציאלי ועד לקוח קיים ומעורב, דרך נקודות מגע שונות שכוללות תוכן איכותי: Marketo, HubSpot, Outbrain, Taboola, DoubleClick, Moz, Lead Forensics, Google Analytics, Tag Manager
משפך תוכן
המשפך הנכון של אקסטרה מייל מורכב מהתוכן הנכון, בערוץ הנכון, עבור האדם הנכון, בשלב הנכון. התוכן שלנו מדבר בשפת ה-B2B והטכנולוגיה ועוסק בנושאים הרלוונטיים לקהל היעד, בין אם הוא אנשי כספים ובין אם הוא ITאו רכש. אנחנו מאמינים שתוכן הוא איכותי כאשר הוא מדבר את השפה העסקית של קהל היעד ומשרת את השלב במסע לשמו הוא נכתב.
מדיה חברתית וקמפיינים P2P
בהתאם לאני מאמין שלנו, הקמפיינים ופעילויות ה- P2P שלנו, מכוונים גם הם לקהל יעד ספציפי אותו אנחנו רוצים למשוך. אנחנו מחברים אנשים לאנשים. אחרי הכל, ההחלטה לרכוש מוצר או שירות מסויים נעשית בידי אנשים. אנחנו לוקחים את הזמן להקשיב, לחלוק ולשאול שאלות, ואנחנו מייצרים שיווק דיגיטלי פרסונלי, כדי להקל על המעבר מדיגיטל – למוחשי.
יצירת לידים ממוקדים
אנחנו מטרגטים לקוחות פוטנציאלים דרך Tweeter, LinkedIn וערוצים רבים נוספים. אנחנו מגדירים את הפרופילים הספציפיים והאנשים אותם אנחנו רואים כלקוחות פוטנציאלים ומתכננים קמפיין ארוך טווח בו הם יתקלו בנו מספר פעמים, במגוון תכנים, בצמתים שונים. אנחנו משתמשים בטרגוט IP, מיקום גאוגרפי, טכנולוגיות P2P וכלים נוספים, כדי לייצר לידים איכותיים מתוך אותה רשימת "אנשים אמיתיים" העונים על הפרופיל שהגדרנו.
שיווק פרוגרמטי
אנחנו משתמשים בשיווק פרוגרמטי כדי לטרגט קהל ספציפי באופן מדוייק שקולע בול. כך אנו מוודאים שהוא פוגש בנו בכל מקום שהוא נמצא בו, לאורך כל הקמפיין. אנו משתמשים בפרסום פרוגרמטי כדי להשיג חשיפה רבה יותר, להגביר אפקטיביות ולשפר באופן משמעותי את טרגוט קהל היעד. אנו משתמשים בנוסחאות וכללים פרוגרמטיים ממוקדים כדי להבטיח חשיפה של המותג וה- CTA שלכם לקהל הנכון, בזמן הנכון.
קמפיינים של חיפוש
אנו מייצרים קמפיינים של חיפוש ב- Google, Bing ומנועים רלוונטיים אחרים. אנו משתמשים בפלטפורמות של מודעות מותאמות אישית כגון Yahoo ו- Gemini כדי לייצר תנועה לאתרהבית ולהתחיל את המשפך הדיגיטלי. אנחנו מייצרים קמפיינים של רימרקטינג, מסעות פרסום מבוססי מיקום גיאוגרפי, SEO, PPC, GDN ו- P2P עם קישורים לקהל ספציפי, מיקרו-מטורגט. כל הפעילויות הללו מתקיימות בסנכרון והתאמה על מנת לייצר זרימה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים אל הערוצים הדיגיטליים שלנו.
האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם יוצאת לדרך – עם אקסטרה מייל

כל מסע נבנה בהתאם לפרסונות המשתמשים ולסיפור העסקי.

אנחנו בונים את הפרסונות הרלוונטיות, ממפים לכל אחת את המסע שלה וכותבים את התוכן הנכון ואת אסטרטגיית הקמפיין הנכונה עבור כל ערוץ. רק אז אנחנו יוצאים לדרך, ומתחילים למדוד. למה? כי כל זה חסר ערך ללא הוכחות חד משמעיות לכך שהתכנית שלנו באמת מביאה לכם לקוחות.

לכן אנחנו מודדים כל שלב בתהליך ומנתחים את הנתונים כדי לספק לכם את כל מדדי הביצוע הרלוונטיים (KPI).

THE JOURNEY

שלב 1

הפרסונה העסקית

כשמדובר ברכש בשוק ה- B2B, מעורבים בהחלטות אנשים רבים.
לכל אחד צרכים שונים ואג'נדה נפרדת, ואל כולם אנחנו צריכים לפנות בקמפיין.

לכן, אנחנו לומדים להכיר את כל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כדי שנוכל לייצר סט פרסונות מובחנות בעלות השפעה על תהליך קבלת ההחלטות.

שלב 2

מיפוי מסע הלקוח

מסע הלקוח בעולם ה- B2B הוא מורכב ורב שלבי.
אנחנו מנתחים את השלב בו נמצא כל אחד מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם, עוזרים לכם להגדיר את נקודות המגע האופטימליות איתו, ומאפשרים לכם לתת את המענה המדויק – לכל צורך: האם הלקוח הפוטנציאלי הוא איש כספים המתעניין בחסכון בעלויות? או אולי איש IT השואף לשיפור ביצועים טכנולוגיים?

בזכות ההכרות שלנו עם כל תרחיש אפשרי, אנחנו ממפים עבורכם את המסע שיספק לכל פרסונה את הידע הדרוש לה כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ולראות במוצר שלכם – את הפתרון.

שלב 3

מיפוי ובחירת ערוצים

שיווק לחברות טכנולוגיה B2B דורש מיפוי זהיר וקפדני של הערוצים השונים דרכם יעברו הלקוחות הפוטנציאלים בשלבים השונים של המשפך השיווקי: החל במודעות למותג, דרך קשר ראשוני באמצעות ערוצים דיגיטליים ועד לתוכן איכותי שבסופו אינטראקציה פנים אל פנים.

למשל, אנחנו יכולים להעלות מודעות דרך קמפיין מודעות פרסונליות (Native ads) המתקבל בצורה טבעית ואותנטית, בהמשך להשתמש בנכסים דיגיטליים אחרים המזמינים להשתתף בסמינר מקוון, ורק אז – להזמין לשולחן עגול ולמפגש אמיתי.

שלב 4

תכנית תוכן

התוכן הוא אולי המשימה הקשה ביותר מבין משימות השיווק דיגיטלי בעולם ה- B2B, כיוון שהוא הרבה יותר ממציאת הערוץ הדיגיטלי הנכון עבור המסר הנכון. אנו יודעים שיצירת תוכן עבור כל שלב בתהליך ועבור כל בעל תפקיד בקרב הלקוחות – היא משימה בלתי אפשרית כמעט עבור מרבית הארגונים.

לכן, אנו משתמשים במתודולוגיית ניהול תוכן המאפשרת למומחים שלכם לחלוק איתנו ידע במינימום מאמץ. כשהידע אצלנו, אנו מחלקים את תוכנית התוכן לשלבים, ונותנים לאנשי המקצוע השונים ב-Xtra mile לייצר תוצר בהתאם לשלב בה נמצאת לפרסונת היעד.

שלב 5

אסטרטגיית הקמפיין והטקטיקות

לאחר ניתוח הפרסונות, מיפוי המסעות השונים, בחירת הערוצים האופטימליים וכתיבת התוכן, בונה מנהל הדיגיטל של אקסטרה מייל את התכנית הטקטית.
כיוון שאנחנו לא רק סוכנות דיגיטל, אלא סוכנות שיווק B2B, תכניות השיווק הדיגיטלי שאנחנו מייצרים הולכות יד ביד עם אסטרטגיית השיווק הכוללת של לקוחותינו.
מומחי הדיגיטל-מרקום שלנו עוברים ומתקפים את התכנית ומייצרים תכנית פעולה קוהרנטית הכוללת את כלל הרכיבים הדיגיטלים והשיווקים.

שלב 6

אופטימיזציה ומדידה

בעולם ה- B2B מודדת כל חברה את הצלחת הקמפיינים שלה באופן שונה. עם המתודולוגיה המוכחת שלנו נחשפת כל פרסונה לקמפיינים שונים שרצים במקביל. המדידה, הדיווח ובהמשך – תהליך האופטימיזציה שלנו, מבוססים על כלים טכנולוגים שונים המותאמים לעל אחד מקהלי היעד השונים.

את הדוחות אנו מתאימים אמנם לכל פרסונה, אך ההסתכלות על התובנות היא הסתכלות רחבה של 360 מעלות, אותה אנו מציגים ללקוחותינו על בסיס קבוע ובאופן שוטף, כדי שיוכלו להעריך את הביצועים שלנו.

lumenis-1
GNS-2

אנחנו מבטיחים לעשות עבורכם את האקסטרה מייל כדי להבטיח נוכחות ובולטות שלכם, על פני המתחרים.

קראו כמה מסיפורי הלקוח שלנו – סיפורים של אנשים אמיתיים עם מספרים אמיתיים.