Lifecycle Marketing

MARKETING THAT DRIVES RESULTS

Marketing LIFECYCLE -להביא תוצאות!

בעולם הדינמי של היום, כשמערכות היחסים העסקיות הן דיגיטליות ואינטראקטיביות, הלקוחות מחוברים בכל שלב ונאמנות הלקוח כמעט
ואינה קיימת, עבודת השיווק אינה מסתכמת רק באיתור ולכידת הלקוחות הפוטנציאלים באמצעות קמפיינים מסורתיים או דיגיטליים.

היום, האתגר הוא להגדיל את ערך חיי הלקוח שלהם (Customer Lifetime Value) תוך הפחתה משמעותית בעלויות גיוס הלקוחות (customer acquisition costs). או במלים אחרות, להצליח ולשמר את הלקוח לאורך זמן, באמצעות יצירת חוויות מתמשכות לאורך כל מסע הלקוח שהוא עובר – "מחזור החיים" שלו בארגון.

מודל "מחזור החיים השיווקי"

יצירת תנועה של לקוחות פוטנציאלים והפיכתם ללידים שיווקיים איכותיים (MQL)

טרגוט פרסונות עסקיות, לחנך ולהגביר מעורבות של לידים איכותיים במסגרת מסע הלקוח, ניתוח ותיקוף הלידים ואופטימזציה של עלויות הרכישה שלהם (CAC)

תהליכי (ABM (Account based marketing – למקסום SQL

תמיכה שיווקית במעגלי המכירות, יצירת תכנית שיווקית וחומרי שיווק רלוונטים לכל שלב בתהליך המכירה. אופטימיזציה של התהליכים ממוקדי לקוח ותמיכה במכירות באמצעות ערוצי Inbound ו-outbound.

שימור והעלאת ערך חיי הלקוח (CLV) בקרב לקוחות קיימים

מעקב ובקרה אחרי מעורבות לקוח ואינטראקציות, פיתוח תהליכי שימור, יצירת פעילויות שיווק פרו-אקטיביות, פיתוח חווית לקוח פרסונלית
כמו גם אסטרטגיות  up-sale ו- cross-sale.

מיתוג מעסיק

יצירת ערכים ואסטרטגיות למשיכת טאלנטים לארגון, אופטימיציה של מסע המועמד ומקסום חווית העובד.

i-comm

העצמת עובדים, הנעה והגדלת תחושת השייכות של עובדים לארגון ויצירת קמפיינים להגברת שביעות הרצון ונאמנות העובדים.