4 טיפים למודעת וידאו מנצחת ב-Facebook

מודעות וידאו ב-Facebook הן דרך יעילה ועדכנית להציג תוכן פרסומי, בפורמט שמצליח לשמור היטב על תשומת הלב של קהל המטרה, תוך חיבור אישי ורגשי למותג שלכם.

אז כדי שתעעשו את זה בצורה הטובה ביותר – ריכזנו עבורכם 4 טיפים מצוינים ליצירת מודעה.

טיפ #1 – ספרו את הסיפור

הסרטון שאתם מפיקים לא צריך להיות ארוך, אבל הוא חייב לתפוס את קהל היעד בבטן, ומהר.

כשאתם יוצרים את הסרטון, נסו לאתר מראש את נקודות התורפה של הקהל, וחשבו כיצד ניתן לגעת בהן בצורה שתשבה אותו ותשאיר אותו מהופנט למסך עד הסיום.

אפשר לספר סיפור שלם גם בסרטון של חצי דקה והוא צריך להעביר את המסר שלכם, ועליו להיות מעניין, אמין ומשכנע, כחלק בלתי נפרד להצלחה.

 

טיפ #2 – תתמקדו בחוש ראייה

את מה שיש לכם להגיד – נסו להעביר באופן ויזואלי. רוב המשתמשים ב- Facebook נכנסים אליו באופן אוטומטי, במהלך העבודה, בתנועה, במרחב ציבורי או בעוד מקומות אשר לא ממש מאפשרים הפעלת קול.

אם הם לא מרכיבים אזניות באותו הרגע – הפסדתם אותם, וחבל.

מקדו את המסר למימד החזותי, אם צריך – הוסיפו כתוביות, על מנת לתפוס את הפוקוס שלהם.

חשבו איך אתם הייתם מעבדים את המידע במקומם ודאגו ליישם את זה במודעה שלכם.

 

טיפ #3 – ב-Facebook כמו ב-Facebook: עד 20% טקסט

מה שענקית התקשורת קבעה לגבי מודעה סטטית תופס גם למודעת וידאו. שטח הטקסט במודעה לא יכול לעלות על 20% משטח המודעה עצמה, אחרת היא תיפסל.

הקפידו על כך בעת הפקת הסרטון והשתמשו בנתון הזה בחוכמה. הרבה פעמים הדרישה הזו מחמירה, אך היא תמיד מוכיחה את עצמה כאפקטיבית יותר ממודעה פסולה.

 

טיפ #4 – זה פשוט ממה שזה נראה

מודעת וידאו ב-Facebook הרבה יותר קלה להפקה ממה שאתם חושבים. גם אם אין לכם כשרון צילום או יכולות קולנועיות – האפליקציה מעמידה לרשותכם טונות של אפשרויות עיצוב נהדרות.

מעבר למגוון פילטרים וכלי עיבוד רבים, Facebook הוסיפה לאחרונה פיצ'ר המאפשר לצלם או להשתמש בתמונות הסטטיות שלכם, וליצור מהן מודעת וידאו.

יותר מזה? אותו כלי Facebook tool מציע גם להעלות תמונה בודדה ולהוסיף לה אפקט של תנועה.

כלי נוסף שכדאי שתכירו נקרא ANIMOTO, הוא אמנם בתשלום (סמלי), אך הוא בהחלט יכול להרים את המודעה שלכם לשלב הבא, ולהפוך אותה לאפקטיבית בהרבה.

עכשיו נותר לכם רק להתנסות.

מקווים שהטיפים שלנו יעזרו לכם ליצור מודעת וידאו מנצחת ל-Facebook.

בואו ליצור את חווית ה- Xtra-mile גם לחברה שלכם, צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

שלח קורות חיים