Resources

Add to your reading list: All

חושבים שלחברות כמו Amazon, Ebay או אפילו Google קל לגייס? מסתבר שלא ממש. המציאות מוכיחה כי חברות גלובליות, גדולות וותיקות, מתמודדות עם קשיים רבים בגיוס כח אדם איכותי בדיוק כמו סטרטאפים וחברות SMB ולעיתים האתגר שלהן אף גדול ומורכב יותר.
כשגרירים, יכולים לשמש העובדים הקיימים מנוף לגיוס עובדים חדשים בשיטת "חבר מביא חבר." כי הרי מיהו חברו הטוב של האדם אם לא החבר שלו? שיטת הגיוס "חבר מביא חבר" היא WIN-WIN SITUATION
תהליך מיתוג מעסיק כמובן משתנה מחברה לחברה בהתאם לצרכיה, אך המתודולוגיה הבסיסית דומה. מושגים כמו ניתוח קהל יעד, ניסוח המסרים והיכולת לעבד את המידע הם מאפיינים קריטיים להצלחת התהליך.
המושג הכי חם בעולם ה- Recruitment Marketing, ה- USP של עולם משאבי האנוש, הנשק הסודי של מחלקות הגיוס – לא משנה איך נקרא לו, EVP הוא אחד האלמנטים הקריטיים בתהליך מיתוג מעסיק.
מיתוג מעסיק הוא לא סתם אסטרטגיה שיווקית לגיוס מועמדים, הוא טקס חיזור של ממש. תוכן ממוקד וחדור מטרה, שפה נכונה בתזמון המתאים ואלמנטים ויזואליים מושכים הם הבסיס לתהליך מיתוג מעסיק שיגרום לכם לבלוט בים המתחרים ולזכות בלב המועמדים.
לא פשוט לגייס עובדים מוכשרים. משמעות הביקוש הגבוה מהחברות הגדולות הוא שלעובדים יש הרבה כח בידיים. אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה קשה לגייס עובדים טובים, יש עוד הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, וכשזה מגיע להייטק, יש לא מעט אמונות תפלות שיפריעו לכם בתהליך הגיוס.
חושבים שלחברות כמו Amazon, Ebay או אפילו Google קל לגייס? מסתבר שלא ממש. המציאות מוכיחה כי חברות גלובליות, גדולות וותיקות, מתמודדות עם קשיים רבים בגיוס כח אדם איכותי בדיוק כמו סטרטאפים וחברות SMB ולעיתים האתגר שלהן אף גדול ומורכב יותר.
כשגרירים, יכולים לשמש העובדים הקיימים מנוף לגיוס עובדים חדשים בשיטת "חבר מביא חבר." כי הרי מיהו חברו הטוב של האדם אם לא החבר שלו? שיטת הגיוס "חבר מביא חבר" היא WIN-WIN SITUATION
תהליך מיתוג מעסיק כמובן משתנה מחברה לחברה בהתאם לצרכיה, אך המתודולוגיה הבסיסית דומה. מושגים כמו ניתוח קהל יעד, ניסוח המסרים והיכולת לעבד את המידע הם מאפיינים קריטיים להצלחת התהליך.
המושג הכי חם בעולם ה- Recruitment Marketing, ה- USP של עולם משאבי האנוש, הנשק הסודי של מחלקות הגיוס – לא משנה איך נקרא לו, EVP הוא אחד האלמנטים הקריטיים בתהליך מיתוג מעסיק.
מיתוג מעסיק הוא לא סתם אסטרטגיה שיווקית לגיוס מועמדים, הוא טקס חיזור של ממש. תוכן ממוקד וחדור מטרה, שפה נכונה בתזמון המתאים ואלמנטים ויזואליים מושכים הם הבסיס לתהליך מיתוג מעסיק שיגרום לכם לבלוט בים המתחרים ולזכות בלב המועמדים.
לא פשוט לגייס עובדים מוכשרים. משמעות הביקוש הגבוה מהחברות הגדולות הוא שלעובדים יש הרבה כח בידיים. אבל זאת לא הסיבה היחידה שבגללה קשה לגייס עובדים טובים, יש עוד הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון, וכשזה מגיע להייטק, יש לא מעט אמונות תפלות שיפריעו לכם בתהליך הגיוס.

שלח קורות חיים